מי רוצה להיות יזרעאלי?
"עפולה. סיפור הצלחה יזרעאלי" -זהו הסמל החדש של העיר עפולה המבקש להבליט את סיפור הצלחתה של בירת העמק בשנים האחרונות והפיכתה לאחת הערים האטרקטיביות ובמקביל לגרום לגאוות יחידה ואחדות בקרב התושבים וותיקים ועולים חדשים, דתיים וחילוניים, תושבים חדשים ועוד.
כזכור, קמפיין המיתוג הקודם של העיר נרשם לפני כעשור תחת הכותרת "עפולה 90" לציון 90 שנים לעיר. הסמל החדש מעוטר בצבעי דגל המדינה ומתכתב מצד אחד עם שמה הראשון של העיר – 'עפולה – עיר יזרעאל' כעיר שורשית שבקרוב תציין 100 שנה להיווסדה ומצד שני תוכנו מדבר על הצלחת העיר בשנים האחרונות שהפכה את העיר למובילה ומשכה עשרות אלפי תושבים חדשים כאשר רק לפני חצי יובל התגוררו בעפולה 37,000 תושבים וכיום כמעט הכפילה העיר את מספר תושביה עם 67,000 תושבים בקצב צמיחה של 28.45% בחמש השנים האחרונות.
"הפרזנטורים" שנבחרו להציג את הסמל החדש הם תושבי העיר עצמם. סרטוני וידאו קצרים ופרסומות בשלטי חוצות ודיגיטל יציגו סיפורי הצלחה של תושבים מהעיר עפולה שכבשו פסגות ברמה הבינלאומית והלאומית במגוון תחומים כגון צבא וביטחון, חינוך, רפואה, אמנות ותרבות, ספורט, איכות סביבה, קולינריה, היי-טק, יזמות, עיתונות ועוד כאשר המסר המרכזי הוא שסיפור ההצלחה של עפולה בראש ובראשונה הם התושבים שלה.
את הטמעת הסמל והמיתוג החדש מובילה מחלקת דוברות.